Men på samme tid forstår Nike Løbesko jeg Jordans motivation for at holde tilbage. De ønsker at opretholde den aura af eksklusivitet for 1'erne, især Air Jordan 1 Bred. Jeg tror bare, at ingen uden for ekkokammeret giver noget af det mere; folk vil bare have deres Js. Og hvis Nike er standhaftig med ikke at ønske at se et af deres mest værdifulde produkter, som bare køler på en hylde, kan de få dem til at bestille enten online eller gennem deres app, la NIKEiD.
Personligt ville jeg have det godt, hvis de introducerede et Jordans Within Reach-program, men jeg har penge til at betale den præmie. De fleste mennesker vil bare have Jordan inden for rækkevidde (men også Nike Løbesko Herre overkommelig).At ofre Air Jordan 1's hellighed ville være en værdig indsats for Nike. Med så mange 1'ere i alle mulige stilarter vil det ikke virkelig skade mærket at have 1'erne folk faktisk ønsker at eje let tilgængeligt.
En skør Nike Løbesko Dame dyreprint-makeup af Nike Air Pippen 1 og et sort Pony-hår Air Pippen 1 med røde accenter der blev lige afsløret for første gang med disse plakatannoncer.Se på alle fire par fra den kommende KITH x Nike Sportswear x Pippen Collection og hold dig opdateret med Kicks On Fire for udgivelsesopdateringer.Hvis du gik glip af frigivelsen af den begrænsede udgave Nike Kobe Fade To Black Pack, give fans en ny chance for at købe sneakersne igen til Nike Free ære for Kobe Bryants historiske karriere.
Nike LeBron 16 debuterede allerede, og denne iteration var den sidste colorway af LeBron 15-linjen. Silhuetten har en blanding af sort- og multifarve-accenter via et luksuriøst broderet mønster, der flyder over dets øvre Battleknit.Denne type begivenhed fungerer ikke kun som en markedsplads for spark, men en netværksbegivenhed for alle slags sneakerfanatikere; OG'er til de nyere generationer. Fra sneakerheads rocking 'Nike SBs, Air Jordans, Lebrons, KDs, adidas, Yeezys, Foams og endda Louis Vuittons.
Crew, Townview Gots Kicks (TGK), Alex, So Sick Kicks (SSK) indbragte et par Paranorman Foams, Tito June med et meget sjældent par Sole Collector x Nike Zoom Rookie Galaxy, Tyler-Garrett-Collin (første tidspunkter) , High Class Kicks (HCK), Katie-Christina-Drew (foretaget turen fra Arkansas!), Sheraz Ahmad & Co, Tyson rockin 'KD Nerfs og holder Dunk Hi 3Ms, Moses (MLG), Kirk Nike Free 5.0 Dame med Allstar Lebrons, Joseph , Miguel-Erica, Ricardo-Armando, Osvaldo, Debbie med datter og Phil bartender, Tommy Chanthavong-Andrew og mange andre.
Kobe satte sig i dag og talte med ESPN om hans kommende sko, som er hans fjerde signaturmodel med Nike. I den diskuterer han skoen, og hvorfor han valgte et lavt ankeldesign. Han går endda så langt som at sige, at de vil gøre dig hurtigere og hjælpe dig med at hoppe højere. Hvis du ikke hjælper os, kan du se selv. via NiceKicksBlack Mamba har muligvis kaldt det afslutter fra NBA sidste sæson, men hans indflydelse på spillet vil fortsætte.