Den officielle farve i Barkley-sneakeren er opført som Obsidian Nike Sko Dame / Gym Red-White, den perfekte repræsentation af det frie land. Denne sko kan give mange mennesker flashbacks fra den gyldne era af basketball.Du kan finde dette par Barkleys hos udvalgte Nike-forhandlere i dag. Hvilke andre farveveje i Nike Air Max2 CB '94 vil du se frigivelse?Det er ikke hver dag du ser en vandtæt sneaker. Gør mig ikke forkert, det er blevet gjort før, men det er ikke et almindeligt materiale.
Men med alle strukturer og kreative rutiner taget med Roshe One, kan vi bestemt forestille os de uendelige muligheder for Nike Roshe 2.Jeg er allerede fan af den påståede Nike Roshe 2. Den soklignende struktur komplimenter Roshe-silhuetten perfekt. Den overordnede overdel ser ud til Billige Nike Sko at være mere polstret med dæmpning, og jeg er meget nysgerrig efter at mærke forskellen i komfort med de dybe ridser i ydersålen.Nike har officielt afsløret Kyrie 2 og spildt ingen tid med at tilføje silhuetten til NIKEiD.
Jeg får stadig Hvide Nike Sko Dame en krumning, som da jeg hakkede Cork Nike Lebron 10 på SKEE Live - men jeg bruger den følelse til at brændstof for mit nye arbejde. I det væsentlige gør det arbejdet bedre, fordi jeg ved, at jeg er nødt til at gøre det værd, for hvem der har placeret deres gral på det kreative alter.Jeg har langsomt arbejdet med nogle Nike ACG Foamposite støvler, som min medforfatter B (e) Selah gav mig til at tænke på den første dag, vi Hvide Nike Sko mødte.
Materialerne er bestemt mere stædig, dobbelt så på grund af ACG-teknologien / stylingen. De virkelige problemer med skum på en maske vil være, at den øverste er dybest set et enkelt stykke, så der er ikke mange linjer og former for mig at remixe. Jeg tror, at jeg laver en interessant maske fra Foamposites, som jeg sandsynligvis ønsker at hugge mindst 2 par, hvilket ville give mig nok materiale til virkelig at blive kreativ med.
Det var mit opkald. (Nike) sendte mig forskellige sko, de ville have mig til at se på, og jeg gik med (Hyperdunk). Jeg tror, det var enten Hyperdunk 2013 eller 12, men jeg har brugt dem før, og teknologien er blevet bedre siden. Det er let, det er stabilt. Jeg har lyst til at komme op og ned på banen let.Nah, aldrig (griner). Jeg stoler Nike Sko Air Max på Nikes basketballsko og deres evne, og jeg vil ikke gå med noget, jeg ikke kender til på banen.
På Nikes nuværende trøjesituation, der inkluderer en hændelse, hvor Simmons-trøje rev i løbet af et spil:Jeg har iført Air Maxes, Jordan 1s og Flyknits. Jeg er bestemt opdateret med det og prøver at få alle de nyeste Nikes så meget som jeg kan.I går aftes var Fox en del af en CoD-livestream med Twitch Streamer og YouTuber DEXB0T (kiggede på den Chaos-inspirerede Nike Air Prestos). Fox har endda sin egen Twitch-kanal, hvor han interagerer med fans og spiller spil med dem.