ÿþKobe Bryant basketbal skoene is 'n gewilde nike air max skoen model gemaak deur Nike. In Desember 2010 is die sesde inkarnasie van die Zoom Kobe-reeks vrygestel. Skoene van Bryant is altyd gewild en die Kobe VI sal dieselfde wees. 'N Wye verskeidenheid kleurvelde is beskikbaar vir die Zoom Kobe-skoene. Periodiek, maar, Nike stel unieke uitgawes van die Bryant-sneaker vry. Alhoewel Nike die eerste ding om te doen is die sneaker, het Nike die gewildheid van sy skoene gehelp.
Die Zoom Kobe II en Zoom Kobe III het die volgende twee seisoene uitgestal. Elke sneaker het beter ondersteuning, stabiliteit en kussing gehad. Bryant het egter die meeste van die ZKIII-seisoen in 'n ander skoen gespeel. Gevolglik het gerugte nog altyd volgehou nike huarache dat Bryant nie die ZKIII gehou het nie. Alhoewel Bryant tydens die 2008 Olimpiese Spele van Beijing 'n affiliasie gehad het met die Hyperdunk-skoene, het sy vierde skoen, Zoom Kobe IV, koppe gesit en 'n sensasie geskep.
In die nike schoenen laat 2009 is die Zoom Kobe V vrygelaat en het dit uiteindelik meer as twee dosyn kleurweë gehad. Dit was selfs ligter as die ZKIV en ook 'n lae skoen. Trouens, ten tyde van sy vrylating, was dit die ligste en laagste-sny basketbalskoen wat Nike ooit gemaak het. Van die inspirasie vir so 'n lae snit was die spel van sokker of sokker. Bryant het die sport as 'n kind gespeel en wou basketbal skoen wat toegelaat word vir nike air verhoogde laterale beweging. Die gewig is minder as 11 gram.
As jou voete gelukkig is, kan jy beslis 'n pragtige en gelukkige bui hê. Afgesien van eksklusiewe Nike skoene, Adidas skoene en MBT skoene, kan jy ook 'n gevarieerde versameling aantreklike skoene kry. Maar hierdie gewilde aanlyn winkel is nie beperk tot sportskoene nie. Dit is eerder 'n eenstopbestemming vir skoene, klere en bykomstighede. Hierdie glansryke dinge verseker jou styl te verbeter en gee jou 'n hupstoot vir jou vertroue.
Dus, sluit in die mode en die tendens en kry 'n unieke, maar stylvolle voorkoms.Zhang Jike het gesê: "Ligtebote hardloopskoene help my om die plesier wat my hardloop, te besef." Hy Wenna, wat 'n wêreldwenner van trampolien was, het sy voorkeur uitgespreek aan die nuwe hardloopskoene van ultralight reeks hardloopskoene. "Om meer fokus op oefeninge nike air force te betaal, om in belangrike wedstryde te speel, is dit my wens dat my verstandelike spanning met behulp van hardloopskoene van Light Boats ontslaan kan word."
Op 31 Maart 2012 sal Nike Golf 'n reeks van "Nike Golf VR_S ondervind, die uiterste spoed," uitdagende aktiwiteite. Dit is moontlik vir alle gholfspelers om deel te neem aan VR_S-spoeduitdagings in aangewese aktiwiteite wat NIKE GOLF landswyd verkoop. Dit sal geketting wees om 'n grootskaalse wedrenne-aktiwiteit in China te wees. Gholfspelers kan nie net 'n afspraak maak met hul vriende om uit te daag nie, maar ook aan die nasionale atletiekwedstryde deelneem.